Administrativ økonomimedarbejder

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med til at udvikle affaldsområdet i Odsherred Kommune? Og kan du se dig selv i et dialogbaseret samarbejde med både borgere, virksomheder, genbrugsvejledere og ledere? Så er det måske dig, der passer ind i Affaldsteamet, hvor vi søger en ny kollega fra den 1. august 2023.

Affaldsteamets opgaver er mange og dækker alt fra husstandsindsamling af affald, drift af genbrugsstationer, informationskampagner, politisk betjening og meget andet. Affaldsteamet er en del af Center for Erhverv, Teknik og Kultur og består af ni kollegaer. Vi lægger vægt på engagement, faglighed, vidensdeling og et godt socialt miljø.

Om jobbet

Vi søger en kollega til at arbejde med administration og økonomi på affaldsområdet. Dine arbejdsopgaver bliver forskelligartede og vil primært være at understøtte genbrugsstationerne og kunne omfatte:

  • Fakturabetaling, bogføring og fakturering
  • Budgetopfølgning
  • Mindre opgaver forbundet med administration af vagtplan og ferie
  • Opgaver forbundet med administrativ understøttelse af genbrugsstationerne
  • Øvrige administrative og økonomiske opgaver

Vi ser gerne, at du har interesse for økonomi og bogføring – men du behøver ikke være ekspert. I det daglige arbejde vil du indgå i et samarbejde med andre kollegaer, hvor faglig sparring spiller en central rolle. I løsning af arbejdsopgaverne er der stor frihed og individuelt ansvar.

Om dig

Du er formentligt kontoruddannet eller har en administrations bachelor eller lign. Vi ser gerne, at du har erfaring fra en tilsvarende stilling og gerne har kendskab til arbejdet i en kommunal kontekst. Når du begynder hos os, får du en mentor tilknyttet den første tid og du tilbydes grundig oplæring, både ift. opgaven såvel som i vores systemer. Vi ser gerne en person, der har:

  • Relevant uddannelse indenfor administration
  • Struktureret i din tilgang til arbejdet og dygtig til at skabe overblik.
  • God til at researche og komme med input til løsninger
  • God til at kommunikere og samarbejde med mange forskellige typer mennesker

Hvem er vi
Affaldsteamet er en del af Afdelingen for Affald og Miljø, hvor vi er 16 medarbejdere i alt. Derudover er kommunens genbrugsstationer tilknyttet afdelingen, og der har vi yderligere 40 medarbejdere og 2 ledere.

Vi kan tilbyde

Lidt om rammerne

Du refererer til afdelingslederen for Affald og Miljø og kommer fysisk til at sidde på rådhuset i Højby, Nyvej 22, 4573 Højby. Du kan også forvente at skulle være på genbrugsstationen i Nykøbing op til en dag om ugen. Vi tilbyder en stilling på 37 timer efter nærmere aftale. Lønnen er jf. gældende overenskomst.

Ansøgningsfrist og procedure
Send din ansøgning, samt CV via kommunens hjemmeside, så vi har den senest onsdag den 14. juni 2023.

Skriv ’Administrativ økonomimedarbejder til affalds-området’ i emnefeltet, når du sender din ansøgning. Øvrige relevante dokumenter som eksamensbeviser eller lignende skal du først medbringe ved en eventuel ansættelsessamtale. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 21. juni 2023 og regner med, at du kan starte fra den 1. august 2023.

Spørgsmål

Har du spørgsmål vedrørende stillingen så kontakt venligst

Nichlas van Weezel

Afdelingsleder

nirwe@odsherred.dk

Tlf.: 2238 0514

Jette Illemann

Økonomimedarbejder

jil@odsherred.dk

Tlf.: 5966 6010

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odsherred Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Odsherred Kommune, Nyvej 22, 4573 Højby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: http://www.odsherred.dk/job/ledige-job?hr=show-job/148594&linkref=108144&locale=da_DK

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5835702

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet