Teamleder servicecenter

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

BOK Odsherred Biblioteker, Borgerservice og Kulturhuse søger en dygtig og engageret teamleder til vores nye Servicecenter, der samtidig kan varetage sagsbehandlingsopgaver på Folkeregisterområdet.

Vi har et stærkt fokus på at skabe en imødekommende og korrekt betjening, hvor borgerne føler sig velkomne. Som borgernes indgang til det digitale Danmark er selvbetjening og medbetjening centrale elementer i vores arbejde.

Fra den 1. september overtager vi kommunens telefonomstilling, der samles i vores nye Servicecenter. Centeret er fysisk placeret i Borgerservice på Asnæs Bibliotek, hvor vi vil betjene borgere, virksomheder og foreninger i Odsherred telefonisk. Vi har allerede ansat de tre medarbejdere til Servicecentret og er i fuld gang med at planlægge opstart og oplæring.

Som medarbejder i BOK bliver du en del af et godt fællesskab, hvor vi værdsætter høj faglighed og giver dig stor grad af selvstændighed i opgaveløsningen. Vores arbejdsopgaver spænder vidt, fra kulturarrangementer og biblioteksdrift til borgerservice, og du vil blive en del af det samlede hus. I borgerservice er vores kerneopgave at håndtere personlige og telefoniske henvendelser fra borgere, samt at medbetjene og sagsbehandle.

Stillingsbeskrivelse: Den nye medarbejder skal varetage både ledelsesopgaver og almindelig sagsbehandling. Konkret vil dine ansvarsområder omfatte:

  • Personaleledelse af vores tre medarbejdere i Servicecenteret, herunder planlægning af vagtplaner og daglig supervision.
  • Ekspedition og sagsbehandling inden for områder som folkeregister og sommerhuse.
  • Almindelig betjening i Borgerservice.

Vi lægger vægt på, at du:

  • Er uddannet inden for Borgerservice.
  • Har erfaring med sagsbehandling inden for Folkeregisterområdet.
  • Har erfaring med personaleledelse af mindre teams.
  • Har god forståelse for it og er selv digitalt kompetent, så du naturligt kan arbejde med digital selvbetjening og medbetjening.
  • Kan formidle fordelene ved digitale selvbetjeningsløsninger og har rummelighed over for borgernes forskelligheder.
  • Har stærke samarbejds- og kommunikationsevner og kan håndtere enhver borger professionelt og respektfuldt.
  • Kan håndtere en til tider hektisk hverdag, hvor tempoet er højt.
  • Er robust over for forandringer og trives i en travl hverdag med mange afbrydelser.

Løn- og ansættelsesvilkår: Arbejdsstedet vil være Odsherred Biblioteker og Borgerservice, og arbejdstiden vil være 37 timer fordelt på 5 dage om ugen inden for bibliotekernes åbningstider. Aflønning sker i henhold til overenskomst.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås hos lederen af Borgerservice, Kitt Rasmussen, på telefon 59 66 66 76.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Odsherred Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Odsherred Kommune, Nyvej 22, 4573 Højby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 12-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: http://www.odsherred.dk/job/ledige-job?hr=show-job/155007&linkref=120545&locale=da_DK

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5865042

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet